18 grudnia 2009

all BBOYS & all BGIRLS! <3

Wow! Dzisiejszy pokaz? mega! XD
ofc tylko bgirls! bo chłopaki spaprali końcówkę ;P
byłam pełna pozytywnej energii, mimo że totalnie się bałam.
no i ten gorąc xD
i mimo, że mnie wszyscy wystawili.

Dzisiaj wszystkim odwalało, no powaga, zachowywalismy się jakbyśmy mieli po 10 lat ^^
uroczo. i ten trambambaj xD ;**

dziękuję wam wszystkim (moim super extra $łita$$nym znajomym) że przyszliście.
oczywiście rozumiem :
występ chóru, siłownia, angielski, matma, "nie zdąrzył/a bym","nie mogła/em","nie będzie mnie"
cieszę się, że NIE BYŁO was WSZYSTKICH.
standardowo to co dla mnie jest ważne was nie intresowało. suprajs.

apropo, mam nadzieję, że nmikt nie obrazi się za wstawienie zdjęć ;* 
moje kochane! ONE + rodzynek
 
Asia (Joe) Ania (Ann), Młoda, Klaudia (Kloe), Czarna, Matyna, FABIAN, Karolina, Madzia (Lark), Ema i na końcu Kamila (Cam/a)
 
my lovely bgirls! ;* i jeden rodzynek XD
Ann, Joe, Martina, Młoda, Clone (Kloe), FABIAN, Cam/a, Ema, Karola, Lark i Czarna

 
 
 
 
 
 


  



                                           <3 all.

5 komentarzy:

ciejka pisze...

co za lans...
i nie ma zdjęć Ciebie, tańczącej
znam anetę s. ;)

Patty pisze...

Ładnie:0 przydałby się jakiś link z pokazem;p

Magdalena pisze...

Super zdjęcia :D Ja gdybym wiedziała(i mieszkała w łodzi,ale kto by się czepiał szczegółów lol)to bym przyszła na pokaz napewno :)

*Madzia wROCK :)*

MK pisze...

No właśnie, a gdzie Ty?;) Jakaś widoczna, tańczące i wogle;P

Karolina pisze...

Bardzo podoba mi się Twój blog :) I to w jaki sposób piszesz i go prowadzisz. Pozdrawiam !