08 grudnia 2009

oldschool <3

What do you think? What do you do? How do you doing it?

Dzisiaj spędziłam pare chwil w mieście.
Powiem wam, że żałuję, że nie wierzę już w św. Mikołaja.
To wszystko jest takie powierzchowne!
Czemu nie mogę mieć 5 lat i usiąść na kolanach tego strasznego Mikołaja?
ściskająć misia z nerów i pozując do zdjęcia? Dlaczego?
bo nie mam 5 lat. Bo trzeba dorastać.
proste.

dzisiaj zmęczona, a nawet styrana.
życiem, szkołą i treningiem, który dzisiaj nie był ani troche owocny xd
a wręcz wzmocnił moje obrażenia... 

zdjęć z 70's nie ma ;]
za to na NK nowa fota ;] 


Dorwałam się do magazynów siostry xD
tutaj MODA viva. 
genialna kanapa. po prostu love love. XD

btw. znalazłam buty dla siebie! oldschool ;] czyli u mnie to już standard.
po czym tata mi mówi: Mama miała w takim kolorze całe Pumy...
kumacie? Moja mama jak miała 20 lat (albo jakos tak) nosiła cytrynowo-jaskrawe pumy!
z kroju wyglądały jak te dzisiejsze Reebok xD tylko że bez tych rzep xD
normalnie jak zobaczyłam zdjęcia to aż szczena mi padła. XD
i w ogole zarąbiście się wtedy ubierali <3


4 komentarze:

Patty pisze...

buttyyyy:)

Patty pisze...

Te twoje nowe buty są takie słitaśne :P takie odblaskowe ,fajowe :)

Dymka pisze...

O! Kama kupiła sobie nowe buty...

Dymka pisze...

xD