08 lutego 2010

trzy metry nad niebem.

temat w ogole nie trzyma sie mojego humoru.
dzisiaj po szkole jest jakas bezndzieja.
napisalam cudowny speach na angielski o ksiazce. lepszego chyba nie moglam napisac...
a zupełnie nie mam humoru. mam jakąs blokadę wewnętrzną.
chciałabym wyjśc na dwór i przebiec conajmniej 20 km...


zdjęcia otoczonych aurą fontann. patrząc na nie uspokajam się.
uwielbiam widok wody i dzwięk kiedy płynie.... 





"4. Miłość na moście.
Mosty miłości są m.in w Paryżu, Rzymie i Moskwie. Na ich balustradach zakochani

wieszają kłódki z inicjałami ukochanych, a klucze wrzucają do rzeki, co ma sprawić,
że nigdy się nie rozstaną. Ten zwyczaj opisał w powieści "Trzy metry nad ziemią" Federico Mocca.
W Walentynki przy mostach w Warszawie i Wrocławiu Lipton Ice Tea będzie rozdawał

zakochanym kłódki.
Więcej na www.facebook.com/mosty.milosci"
Glamour, nr 2 (83) Lty 2010. 


Czy to nie dziwne, że dopóki nie przeczytałam "Szeptem
"Trzy metry nad ziemią"
była moją ulubioną książką?
kupiona przypadkiem w księgarni za jakies 7/10 zł.
a teraz, czytam o niej w gazecie.... 

   


music:
Florence and The Machine - Cosmic Love
                                                     Blinding  


DODAŁAM ZDJĘCIA DO POPRZEDNEIJ NOTKI. 

1 komentarz:

patty pisze...

Dłuuga notka.^^ A i jak przeczytasz ta książkę to ją chce ;p więc przynieś