24 czerwca 2010

soooo great time. day by day ^^

Gdyby ktoś mi kiedyś powiedział, że praktycznie nie będę miała c zasu być w domu, nie uwierzyłabym.
Ten tydzień taki był. Zaczął się w bardzo dobrym stylu :}

           20.06 Przegląd Grup Lilla House.
Z moją świetną grupą bboys and bgirls :D
Daliśmy popis. Jestem z nas dumna :} Bo kto jak nie my, dalibyśmy radę? ;p
         Kolejnym przystankiem była 18-stka Laski i Ciacha oraz ich znajomych w Elektrownii.
Od razu serdecznie dziękuję wszystkim za tak świetną zabawę! :D
Trudno będzie przebić taką imprezę z takim klimatem i dobrą muzyką ^^
Spotkałam ludzi, z którymi od dawna nie rozmawiałam ;)
         W poniedziałek wybrałam się do swojej babci na truskawki
Nie zbierałam ich chyba od kilku lat.
Wspaniale było też spotkać się z rodziną, dla której przez ilość materiału 
w szkole i prób do pokazów nie miałam czasu.
Do domu wróciłam z obładowanym bagażnikiem :}
        Wtorek. Gorzej chyba być nie mogło. W szkole tylko odgumianie. 
40minut w szkole i do domu~! a do 16 musiałam coś ze sobą zrobić.
Ostatni trening bb w tym roku szkolnym. Smutno mi, że nie będę już miała
minimum 2 treningów tygodniowo...
Oby do sierpnia i na warsztaty! :D    
       23.06: mimo wszelkich oporów poszłam na rajd ze swoim rocznikiem
(razem tego dnia liczyliśmy 9 osób! wow;p).
Okazuje się że Łagiewniki były dobrym pomysłem. 
Spora ilośc świeżego powietrza dobrze mi zrobiła :)
Ciężko byłoby nie wspomnieć o 18-stce mojej kuzynki :D
Uwielbiam imprezować ze swoją rodzinką. Po prostu idealnie się rozumiemy :)
Pierwszy raz poszłam w swoich mega wysokich butach i cieszę się że dałam radę.
Oczywiście do pewnego czasu, ale jak na mnie to i tak sporo :D 
och! zapomniałabym że udało mi się jeszcze obejrzeć końcówke koncertu PINK z tamtego roku w Australii.
Jestem pełna podziwu! ^^ a jej nową płytę uwielbiam od tamtych wakacji :D  

Dzsiaj kino ze szkołą: Beats Of Freedom.
Lubię kiedy muzyka do mnie przemawia, a film (na który kiedyś chciałam iść) warty swej uwagi :}
Niestety w pewnych momentach mnie nudził, ale cała atmosfera filmu, 
mowa o muzyce, o subkulturach..... cudowna.
Dla mnie coś niesamowitego. Uwielbiam ludzi z tamtych czasów. 
Ich ubrania, fryzury, sposób myślenia! (mimo tego że wiem że to były ciężkie czasy, jaram się nimi!^^)
Jaram się tym na maxa! ^^ 
Szkoda że nie ma maszyny do przemieszczania się w czasie to mogłoby być coś tak genialnego! :3

Pozdrowienia również dla Morskiej! :D
Dziękuje za ten wieczór w IKEI XD paaaaaaaski! ^^ 

Jutro już moi drodzy zaczynam wakacje~! oby pogoda była lepsza niż dzisiaj :)
Pozdrawiam, dobranoc. 

Zdjęcia* obiecuję dodać jak tylko internet mi na to pozwoli. tymczasem musicie zadowolić się samym tekstem, a dzisiaj jest go sporo :)
chyba pierwszy raz opisałam swoje dni zgodnie z hronologią XD 

w tym tygodniu zaliczyłam jeszcze: 18-stkę Oli, Kingi i Eweliny :D

 
 
Fabian 
 
Patryk 

chłopaczki xD 

Candy i tekst Tracza którego nie umieszczę ;p
 
Damian 

Klaudia z Asią :) 

chillin 

Kondziu to FAKE ;p 
 
sweet! sweet! sweet!

Asia 
 
Kto to?

nasz Kamilek ;]

Lasencja ;p 

Dżemer/Jamar i Candy xD 

Łukasz z Madz a w tle Karol 

Natalia z Eweliną :) 

Candy i jedyne zdjęcie zrobione przez Artiste fatale ;**

Sandra z Kondziem dance dance! ^^

sto lat! :D

Chrzan-ek ;]

kawałek Madz i Kamil ;p

dobra impreza! Łukasz, Kamil, Meg, Hela, Patrycja, Jamar, Tyku i Laska z jakąs laską :P

music:
Nouvelle Vague - Teenage Kicks
Bloc Party - Banquet <-- polecam ;]
Rusko - Cockney Thug <--"wake the fuck up" 

*zdjęcia tylko z pokazów i 18-stki Laski :} 

Brak komentarzy: