27 czerwca 2010

Twin 2 Win :D

Serdecznie pozdrawiam ludzi-organizatorów :D
Dzień zupełnie nie zapowiadał się tak jak to było, ale było fajnie :D
Po treningu na którym były całe 3 osoby ;p
wybrałam się do Dizastera na wystawę zdjęć 3D carhartt'a. mega.
następnie udałam się na Piotrkowską 17. Twin 2 Win!
Zawody bmx i skateboard. byłam dopiero na 17:00 więc myślałam że się grubo spóźniłam,
tymczasem zawody się jeszcze nie zaczęły :)
Oczywiście ja nie chciałam dalej czekać na skateboard, ale przekonano mnie,
tak samo jak później aby zostać na afterparty :PP
24. go back home. ^^ LOVE HOLIDAYS!
czas spędzony na pewno nie był zmarnowany! :D
patrząc na to ile spotkałam ludzi. starzy znajomi i ci zupełnie nowo poznani :D
Oraz mogłam trochę pochwalić się swoim pokaleczonym językiem angielskim z wspaniałymi ludzmi ze Stuttgartu ;D

Jaram się na maksa całą sobotą~! :D
super projekt, super zabawa, super wyczyny skateboardzistów! :D
oczywiście nie zapominajmy o osobach, które brały udział w zawodach bmx :)
wszyscy robimy szałas~! XD (nie, tego nie było w sobote... ;p) 


 
paparazzi :} 

 
just chillin 
 
Wiktor 
 
Natalia i Blumi (po mojemu: Bloom) 
 

znajomy ze Stuttgartu i Kid 

spotkałam Zuz :) 


 
kolejne just chillin :) 

na zdjęciach nie ma oczywiście wszystkich których spotkałam/poznałam :} 

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

ZDJĘCIA