20 lipca 2010

FNF Summer! :D

Wczoraj wróciłam z Darłówka.
10 godzin podróży x2... podróż pociągiem, przesiadki, problemy z biletami, a nawet z pieniędzmi bo nas "oszukano"...
 a wszystko po co?
Na "Summera"! FNF Dance Summer Intensive 2010! :D
nie spodziewałam się tego co tam spotkałam. bałam się zajęć i tak naprawdę wszystkiego.
Zajęcia.... Tony, Kyle, Lee, Candance, Laura, Jian! :D
nie muszę chyba mówić, że czuję się sto razy lepiej niź przed obozem, prawda? ^^
czuję że te 10 dni nad morzem, dały mi niesamowitą możliwość doosiągnięcia czegoś nowego-nie potrafię określić. :)
Tak na prawdę od samego początku były jakieś mini problemy. 
Podczas pierwszej przesiadki, stałam z Ewą w punkcie informacji 20minut! 
całe szczęscie że mieliśmy godzinę przerwy :}
Na miejscu, koedukacyjne pokoje. Znowu problemy xd kolejne "całe szczęscie" że udało nam się być w pokoju z Sandrą, Ewą i Olą bo rozdzielali nawet 2osoby czasem...
w pokoju były już 3 torby.
Mieszałyśmy razem z Markiem, Dan'em i Danielle. 
Wspaniale było mieć osoby z Irlandii w pokoju. Cały czas rozmawialiśmy po angielsku i mogłam się dowiedzieć od nich tyle ciekawych rzeczy :D
 tak naprawdę już tęsknię. nie znaliśmy się za dobrze, ale te rozmowy po angielsku 
i tak na prawdę o niczym, były czymś przez te 10 dni bez których nie potrafiłam się obejść...

Już jestem w domu i nie mogę usiedzieć na miejscu. Pierwszy dzień bez wysiłku i 4h zajęć...
nosi mnie niemiłosiernie.... to straszne o_O

pierwsza seria zdjęć moi drodzy, reszta będzie od Sandry ^^

 
pierwsza przesiadka, Kajtek z Adamem + nasze torby :}

Ewa (Mewa) ;p

Ola i Candy :] dancin'?

Adam i monotonny widok -.- 

2godziny w pociągu, w południe, między wagonami -.-

Adam XD

pierwszy dzień i na plażę! Ola z Sandrą.

like it.

Sandra

Manekin Sandra i Manekin Kajtek.

nie pytajcie? o_O XD buahahahaha xD
 
 scena ^^

1st showcase. Kyle, Tony, Candy and Lee... stupid faces! :D
 
all time dancin'! góra: Sanra i Kajtek... Fire?; dół: Sandra, Artur i Ola.


Ewa

bo my zawsze byliśmy głodni... -.- xD

sunset... po takim ładnym czerwonym bananku ze Słońca...

Kajtek, maseczka i Ewa :}

aktualnie moja tapeta xD ; nasz most! :) 

Ewa... znowu o.o

mój widok z okna :)

Sandra

ach, morze. właśnie chciałabym się w nim wykąpać...

Candy ostatniego dnia przed showcase... zadowolona, z pierścionkiem Hello Kitty za ostatnie 5zł.. fot. by Milena:)

po nieprzespanej nocy, tuż przed wyjazdem. z Danielle :)
moja twarz wygląda strasznie, ale się uśmiecha ^^

btw. znalazł ktoś UOAI do choreo Lee? o_O
bo ja nie mogę, a bardzo chcę!!! :( 
music now:
Bobby Valentino - Tell Me
Diddy - Hello.Good Mornin 

Brak komentarzy: