05 sierpnia 2010

Greece, Creta, Minos Imperial

Polska. Ciepło tutaj, w sumie :)
Wczoraj moi drodzy o godzinie 17 polskiego czasu, byłam już na Lublinku.
tydzień spędzony na Krecie? zleciał bardzo szybko.
zrobiłam ok. 1000 zdjęć razem z moją rodziną, więc przedstawię wam mój pobyt w Grecji w paru postach :D

na początek, wylot z Łodzi :)
w (o dziwo) mega wygodnym samolocie ^^
na miejsce dojechaliśmy ok 21 tamtego czasu... wszędzie ciemno, a ludzi widać nie było. NIGDZIE.
jakbyśmy dojechali na pustkowie, jednak z dnia na zien przekonywaliśmy się że wcale tak nie jest ;)
to siedzenia minimum do 2 w nocy przy zamkniętym barze, ach, już mi tego brakuje.
i te tematy naszyh rozmów xD 

super hity od Nikity (halleluja, halleluja, halleluja, halleluja, BUM!, halleluja, halleluja, halleluja :D <3):
Lady GaGa - Alejandro
Eminem ft. Rihanna - love the way you lie 
Stromae
Yolanda Be Cool & DCUP -  We Can't Speak Americano
Usher - OMG
dawne hity specjalnie dla taty xD

  


nasz lunch. 1st day
 
by M.

w Heraklionie


w pokoju rodziców, zaspokajamy nasze pragnienie po dziwnym dniu :)

aerobic w wodzie :D prowdziła: Ola

 basen ze słoną wodą :PP

 Milschen :D

 
chyba najcudowniejszy bobas na świecie :D 
 
 :D

 Milschen vol.2

standardowy skok do wody po waterpolo :D
na zdjęciu widać Olę, Patryka i Nikitę :) 

kolacja Italiano :}

najmniejsze i najlepsze winogronka po kolacji :)

z balkonu Luna O'Doro, widok na restaurację Italiano, Sea Side Bar i basen ze słoną wodą :)

 Milena i Kamila

C. i Kamila dance dance :D

Dawide (hm, chyba nie wiem jak się pisze jego imię xD) 

nocny rlaxik C. i Kamila

trzeba było umyć nóżki po słonej wodzie :PP
 
dziewczęta: Paulina, Kasia, Candy, Milena, Kamila przy dyskotekowym barze Sea Side Bar

nudno w Polsce :PP 

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

DJ Nikkita zawsze dawał czadu;p Z pewnością mnie nie pamiętasz, bo ja kojarzę Cię wyłącznie z twarzy - nie miałyśmy okazji się poznać osobiście;d chciałam zapytac czy masz jakiś kontakt do kogoś z Animation DREAM Team? Nikkita? Ola? Hania? Patryk? Davide? Romanka?:D Ktokolwiek?