15 sierpnia 2010

Mózgu ogarnij się, proszę :D

czasem zastanawiam się czy we mnie siedzi jakiś inny człowiek.
bo dzisiaj po prostu nie myślałam jak ja. xD

przypadkowo obejrzałam dzisiaj 2 filmy:
po raz pierwszy Trening Serc (cardiofitness) po włosku(?)
i chyba po raz piąty Flirt z czterdziestką (Flirting with Forty)
Po pierwsze, dwa filmy mają dużo ze sobą wspólnego.
bo są o tej samej tematyce, tylko troche inne problemy ;p
tak czy siak, polubiłam je.
chęć na komedie romantyczne na dzisiaj.
BEZ LODÓW :D (hell yay! ;p)

btw. czemu życie to nie film? 

jutro oby wspaniale spędzony dzień. Oby była świetna pogoda, i nawet nie mam zamiaru zapomnieć o aparacie ;)
z najpiękniejszych chwil są tylko wspomnienia, albo zdjęcia :)
wybieram obie opcje :D
i marzę o wspaniałej pogodzie na jutrzejszy dzień ^^
dużo słoneczka! :D 


apropo dzisiejszy powrót ze Rzgowa, zaliczam do takich, właśnie, jakich?o_O
Nie lubię uczucia, że nie mogę iść i uśmiechać się do wszystkiego co widzę.
Dlatego lubię moją małą mieścinę ^^
Świeże i cudowne powietrze po deszczu jest po prostu mega endorfistyczne. :D

do tego dzisiaj:
                              extra full wypas mega B'Day 
                                     dla Morskiej naszej cudownej! :D
która niebawem wraca z Bieszczad i hope so że jedzie ze mną na Hel! ;D

Hell yeah! ;p XD  

stuff:

moje. stare ale jare. z otwarcia skateplazy w RzG ^^ :D

znalazłam u siebie, podejrzewam że z weheartit  :) 
bardzo bardzo mi się to podoba.
jest mega. 

music:
B.O.B - Airplanes ft. Hayley Williams

Lauren Evans - Dream Awake <3

Brak komentarzy: