28 sierpnia 2010

Party Time best ever.

zaczynając posiadówą u Meg dumnie zaczęłam psychicznie przygotowywać się do szkoły
a mianowicie imprezuję all the time! :D
Działeczka u Meg, bardzo pozytywnie, bardzo grillowo(ognisko ze średnicą 30cm),
bardzo kortowo, spaniowo i bułeczkowo maślankowo. Guzik! Zuuu! XD
następnie po2h drogi do domu, ogólnym ogarnięciu się i domu, czas na imprezę (cieszę się szczerze xD).
Dziękuję wszystkim którzy zechcieli się ze mną spotkać wczoraj/dzisiaj :D
bo było mi mega miło, i  ogolnie w ogóle MEGA <3 ;p

Dziękuję za: cukierek na sukience, mega wielki bukiet kwiatów, Guzik!, drink drink,
rodziców, którzy zechcieli nie spać w domu, za wasze historie życia, 
torcik Mickey Mouse z gofrów, nagrania Addy'ego(chcę mieć ten film!), Happy Meal! xD,
bouns, przypomnienie sobie tego co było 2lata temu w warszawie ;) (A&E ;*)
zdjęcia, wyjątkowo to nie ja miałam najczęściej aparat ;*
za to, że w końcu po katorgach z laptopem działała nam muza ^^ 
wypicie razem ze mną szampana! :D , "I believe in Candy" <3
I wanna be a Billionaire! zero strat, same plusy!
za to że mimo wszystko Meg i Zu chciały ze mną rozmawiać w nocy! ;p
Za oblanie szampanem i oberwaniem bitą śmietaną przez Igiego Pigiego tez mam dziękować? xD
hmmm, mega.... ;pp jeszcze rano cała cuchnęłam szampanem =='


ogólnie wielkie jedno mega Yo!
Dzięki moje downy za wszystko ;D
oby moja sukienka się doprała.... 


party party, dance dance :D
paski były przebojem tej imprezy! ;)

z Julką i Justynką :D

Królik :D

Ewelina z Milchen :D
 
musiałam to zrobić xD pode mną: Ewelina, Króliś i Karolina :)

Waka Waka! :D
 
:D z Milchen ^^

a Addy standardowo wszystko nagrywał :D ;*

torcik
 

Milschen, Julska i Ewelina z goframi Mickey Mouse, torcik ;p

świeżo oblana szampanem xD
(Michał robił i był w sombrero więc mu lampa nie działała bo mu sombrero spadało xD)

zdj, z tej samej serii xD

UWAGA ZDJĘCIE~! Sebek, Królik i Candy, na dole Kasia z Mileną :)

Candy and Ewelina. a tak próbowałam ukryć ten szampan xD

biedy Karol, nie dość że już jestem mała, to jeszcze musiał ukucnąć xD

Igi, cały w szampanie (oddałam mu~!^^) i w bitej śmietanie i dżemie. XD

Meg & Laska 
 
Laska i Karol

dance dance ;)
 
Emila z Igorem na planie 1. 



prezencik od rodziców i siosty (ręcznie robione kolczykowe babeczki~! ^^)


KOCHAM WAS! <3 

~większość zdjęć została zrobiona przesz Michała per Liska i Milenę, tak mi się bynajmniej wydaje :D 

Brak komentarzy: