23 sierpnia 2010

Pokochała Bytom.

Wróciłam do ŁDZ.
Weekend spędzony w Bytomiu? mega. mega.
nigdy nie byłam tam dłużej niż na pare godzin.
Dlatego cały weekend chodziłam po Bytomiu i poznawałam najmniejsze uliczki.
szczerze? o dziwo podobało mi się tam dużo bardziej niż w Łodzi.
Tamto miasto, po prostu ma klimat. i tyle. <3
i wspaniałą architekurę ^^ 
Odwiedziłam mojego kuzyna i jego wspaniałe mieszkanko :D
miałam okazje prawie spóźnić się na pociąg przez komunikacje miejską i pielgrzymiki.

Wyplułam płuca. XD
wszystko zaledwie w 2 dni.
poza tym udało mi się spotkać z Rafałem i poznac nawet jednego jego kolegę XD
niestety, nie było bmx candy fotoshoot... z powodu problemów technicznych :(


Teraz dziwnie się czuję, kiedy wracając do domu czytam na tablicach: Kierunek Katowice.
<3 


moja ulubiona fontanna. i ta Bytomska bryza ;) <3

najwspanialszy brat na świecie :D

powrót z Katowic. tam mają szersze tramwaje, wiecie? o_O

jedyne normalne zdjęcie Rafała, bo nie wiedział że je robię xD

na rynku.

podczas spacerku



Dzisiaj na parę godzin udało się wyskoczyć na plaze :)
Niestety tylko na pare bo potem zaczęło padać :P a ja wróciłam do domu. 
Jestem bogatsza o parę zdjęć, i powiem że całkiem nieźle mi się udały :D
ofc. "modelem"  był MoDi :)



dzisiejsza ekipa :) i specjalnie dla Michała na zdjęciach podpis :PP
 




music: od Brata
Kanka - Skunky 
http://www.youtube.com/watch?v=FSuGbt2bZXk

1 komentarz:

Seba B. pisze...

tylko w łodzi i bydgszczy są tramwaje wąskotorowe :)