30 sierpnia 2010

ułaje~!

o tak!
Uwielbiam ten ostatni weekend wakacji, kiedy tylko szalejemy ze znajomymi na stadionie ile można :D

w tym roku, wyjątkowo dzięki Monice są zdjęcia.
są i może je wstawię -> MOŻE xD
W tym roku, oprócz standardowego tańca pod sceną było mini... (nawet nie wiem jak to nazwać) do Braci.
ułaje... i tak najfajniejszy był gitarzysta, i pan z backestage ;p 
dlatego po koncercie, zieloną żyrafę którą zestrzelił nam tata rzuciłam z siostrą na scenę xD
no i razem z M.mamy pamiątkę: 
autograf gitarzysty (z którym miałyśmy przez cały koncert kontakt wzrokowy i nie tylko xD) na przedramieniu :D
ułaje!


no i niezapomniane Black and white z Anią xD
i jeden taniec z MoDim po którym nic nie mogłam ogarnąć bo mną tak wywijał :PP

i chodzenie do piekarni o 24 po bułeczki ^^
i siedzenie na ulicy przykryci kocami, kołdrami i czym się da.
i muzyka z telefonu
i Billionaire :D
dobra, może ja zakończę w tym momencie przypominać sobie wszystko xD

Tak! a więc odrobiłam wakacje w 4 dni! :D 

btw. kocham film 'moja wielka grecka wycieczka' <3 

  
prezent od mojej Meg :D "I believe in Candy"

autografff :D

zdjęcia z Dni, by Monika i z jej facebook'a :D 

 
 sztuczne ognie, sobota ^^
 
Candy, Sebuś, Kasia i Asia :D

z Damisiem Królisiem ^^

koncert Braci, 3 główki: Candy, Milchen i Ania : D
szkoda że nie ma zdjęcia jak tańczę z Anią :( ;p 

prawie cała ekipa.... brakuje tylko: Wasyla, Sikory, Summery, Mayera i Skrobka i obu Kasiek i Patryka i Karoliny i Michała z Karoliną....
eeee, to na zdj jest tylko 1/3 ekipy xD 

Brak komentarzy: