12 września 2010

Adamowo Imprezowo

imprezowo weekendowo u Adama ;D
cytując "54 osoby, 120m2, 60browarów, 20 flaszek";]
Skłamałabym mówiąc że było dobrze, bo było powaznie mega :D
masa ludzi, nowych znajomych i tych znanych ;D
shisha kokosowa, szampany~!, 
dobra muzyka (a ja nie tanczyłam -.- nie pytajcie czemu bo nie wiem xD)
zgubiony balsam do ust

kilka fajnych zdjęć.
poranne dreszcze i chwila uczucia ze jestem górą lodową.
chrapanie
pokój zwierzeń ;D 
prawdopodobnie najcudowniejsza kawa jaką kiedykolwiek piłam :D
poranne nudy.

zapomniałam o czymś? ;D


w pokoju zwierzeń ^^

Ania :) 

do wyboru, do koloru ;D 

chyba jedyne zdjęcie moje z Zu <3  

łazienkowe party ;D 


"sweet focia" z Sikorą :)

Sikora z Moniką i z najlepszą kawą :3

music:
Mike Posner - Cooler Than Me, nieustannie <3 

Brak komentarzy: