21 września 2010

kawałek świata. Praga ^^

w sobotę odbył się spontaniczny wyjazd do Pragi :D
dlatego prezentuję wam mały kawałek stolicy Czech, jaki miałam okazję poznać.
od strony szwendania się po zupełnie nieznanych uliczkach, straganach i sklepach!
Pierwszy raz miałam okazję jechać metrem, co uważam za świetny środek transportu

i powinien być taki w Łodzi~! >.< 
Widziałam też (może i mało czeskie ale fajne) Hard Rock Cafe i Starbucks. 
zawsze chciałam odwiedzić te miejsca :D
Za mile spędzone 4 dni dziękuję Milchen, Igiemu i Hubsowi ^^
inaczej moim  funflom?! XD;

trzymam za chłopaczków kciuki! :D


 pierwszy obiad o_O
niestety nawigacja i mapa nie były wystarczające.... i ten flesh... O.O
Good Morning~! :D
 Milchen, metro ^^
2 obiad zjedliśmy w prześlicznej pizzerii robionej na starą restaurację w stylu oldschool coca-cola :D
kojarzy mi sie z "Ja i Ty trzy metry ponad niebem" <3
lubię.
na Karluv most, tak jak wszędzie można znaleźć niespełnionych artystów.
Problem w tym że niektórzy byli naprawdę niesamowici *.*

lubiłam tą małą uliczkę. zaraz obok z prawej strony była kawiarnia z najlepszym Sex on The beach <3
a poza tym, widzieliscie gdzies zeby w kawiarni mozna bylo siadac na dworze i opatulac sie kocykiem? ^^
 najcudowniejsze ZAPAŁKI na świecie :D są tak urocze, że to aż niemożliwe ^^ ;p

właśnie oto w tej kawiarni. Dostało dziecko Sex On The Beach i cieszy mordkę XD 
powaznie: lepszego nigdy nie piłam <3
podczas spacerku ^^
no to czekamy... xD
 Pierwszy raz w HardRock Cafe!
świetna muzyka, świetne drinki, wspaniali ludzie :D

 ta gitara, i cały wystrój... magiczny.
 perkusja na ścianie :3 *.*
zdjęcie rodzinne? :D
przy pomniku z;;robionym z kluczy (Vodafone)

z serii "z misiaczkiem" xD
music of Praha weekend:
East West Rockers - smoke weed
"papa Americano" xD ;p


5 komentarzy:

Seba pisze...

metro w Łodzi miało być... nawet w latach 50 zaczęli robić, ale mielismy do wyboru: metro albo budynek w stylu pałacu kultury...

CandyCamilla pisze...

Dzięki Seba! Jak zawsze mogę liczyć na Twój komentarz co do architektury itp.
szkoda że Łódź zacofana, a metra jak nie było tak nie ma :(

Anonimowy pisze...

do rzg i tak by nie dojezdzalo ;]

CandyCamilla pisze...

ha-ha. bardzo śmieszne! :P
ale i tak bym miała bliżej do domu :D

Patty pisze...

Dziekuje za prezet . Fajnie ,że pamiętałaś. Jest sliczny!!