11 września 2010

Last Friday Night

niestety z weekendowych 4 imprez zrobiły się 2.
Wczoraj niestety nie poszłam na 18 do Balbiny - za co przepraszam, 
jednak wieczór w klubie nie był dobrym pomysłem patrząc na mój aktualny stan zdrowia :(
Dlatego oto przedstawiam wam tylko zdjęcia z imprezy urodzinowej u Ani na działce :D
od godz 20:00 do godz 1 z kawałkiem :D a dokładniej do tortu ;)

Meg ;*







bardzo lubię to zdjęcie :D z Anią i Malibu ^^

Laska z Mary i Szprotka 
zakochańce :D

aaa! kocham! Medz, znowu ^^

nie obyło się bez sweet foci z Medz ;D

Grillujemy! Bartuś.

Laska z Bartkiem :D (jakbym juz gdzies je widziała)

Meg, Asia i Kasia, jedyne zdjęcie gdzie jestescie w 3 :)

z Madzią ;D

buzzzzi! Madzia z Anią :}

Bartuś, Szprota i Hubert bawią się jedzeniem :P

"Patrzcie na buty Magdy!"

bardzo lubię~! ^^

lekki przechył. Karola nogi, moja twarz oraz Mary z Laską :}


z Olkiem :D
bo Madzia robiła zdjęcia od dołu ;pp

nie mam pojęcia kto jest twórcą tego zdjęcia ale jest cudowne~!

sprzątając wylane piwo -.- (bo Madzia kopała wszystko co napotkałą )

Asia z Meg próbowały rozgryźć telefon (?) Karola..

torcik

została jeszcze ostatnia... :} NAJLEPSZEGO~!


music:
Mike Posner - Cooler Than Me ;}

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Nie no Kam, zdjęcia wybrałaś przednie, na każdym mam zrytą twarz xDDD
<3

Meg.