08 października 2010

1-6.10.2010

cudowna wymiana z ludzmi z Wilna.
nic dodać, nic ująć.
nie mogę się przyzwyczaić że was nie ma, i że normalnie wracam ze szkoły codziennie prosto do domu! :P
bardzo krótki czas, wyjątkowo aktywnie spędzony :)
wspominam bardzo mile <3

Madzia się w końcu doigrała! :D ;p
Wiola :D
sweet focia. Rob, Edyta i Wiola! ^^
"zróbmy sobie zdjęcie!" z Laską ^^
szczerze? ja sama nie wiem co się działo w tej malutkiej kuchni. ale zmieściło się tam naprawdę sporo ludzi! XD
Ochota, moja noga i Sobieraj ;] a w tle Karol.
Ania, ja, Ochota, Sobieraj i Karol.
fascynajcja nad rozciągnięciem... xD
zakochańce ^^
chłopaki(Karol, Adaś, Pawcio) Gimmie Gimmie Gimmie! shak that ass... boy! XD
lubimy to!
Ochota, Karol, Sobieraj i Seba.
grill!. 
 sobota:

Laska... z obiadem XD
almost all. :D
zwiedzamy Łódź ;D
Karol, Laska, Mietek, Rob, Wiola

  
poniedziałek: 
mniam :3
with Rob! ^^
z Anią ^^
Zdrowie! 
Edyta i Ansatazja :)

wtorek:
bye bye :(

Rob rocks! :D

Laska w swoim żywiole ;p

Karol, Laska, i Arek w oryginalnym nakryciu głowy :3 xDD
+ imieniny Igorka ;D
everybody!
no tak, bo nie ma to jak spacer miedzy 1 a 2 w nocy ;D ;P
Wiola, Candy, Norbert, Igor, KArol,Hubs, Milena i Rob.

+Emila w domu :)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

No prosze ;D A ja studiuję i nawet jeszcze na imprezie nie byłam, a ta szaleje!! ;P KAMILA SORDYL ;P

CandyCamilla pisze...

biedactwo ty moje! Jako moja imienniczka powinnaś się bawić nawet lepiej niz ja, boś na studiach! XD