24 października 2010

day.

Powiem wam, że moje życie staje się coraz dziwniejsze xD
zamiast się ustabilizować jakoś, jest szalone niemożliwie! ;p

Jakby chociaż raz (od 3tyg) moje plany się spełniły!
Jakby troche odpuścili w szkole żebym nie miala 2x spr dziennie... :P

no i żeby ludzie chociaż dotrzymywali swoich obietnic! :p (LA, Australia i trip!)  
 to powiem wam ze bylabym zachwycona!
do tego odpowiednie "inspire me!"
nie zapominając jakie mogłyby powstać CUDOWNE zdjęcia ;)

żyjmy marzeniami! :}
pozytywnie na dzisiaj.




 dzisiaj miałam więcej czasu dla siebie, więc spróbowałam zrobić sobię fryzurę,
która dosłownie prawie śni mi się już po nocach ;p
70's again. mieć takie loczki to marzenie! do tego odrobina stylizacji ;)

btw. wiedzieliście że jak się śnią buty, to śni się podróż? - mama encyklopedia.

music:
Kid Cudi - Erase Me ft Kanye West :D 


 

1 komentarz:

Caroline pisze...

Swietny blog , zapraszam do mnie . ;) i pozdrawiam.