29 października 2010

Litwa!

a dokładniej Wilno okiem romantyków.
warsztaty humanistyczne - UDANE!
mimo dziennej porcji spania 3/4h i -30 stopni na zewnątrz ;]
zdjęc mam magicznie dużo.
magicznie spędzone chwile ze wszystkimi :D
a nawet pare magicznych godzin spędzonych z Litwinami moimi drogimi ^^ 
Ačiū !


 
waka waka dla księdza, I wanna know your name name name!, einame isgerti!,
 
nasze lodowiskowe plany, pyszne jedzenie xd, falaa!, nocne wypady, 
nocne rozmowy na piętrowych łóżkach, zimny prysznic - no bo kto tego nie lubi xD;p, 
koedukacyjne łaźnie,chrypka! Maciej poczuł tampoon nanananananaaa,sk8~!,
kelner <3  4eva, Ritter Sports Olka ratujący mi życie, ziewanko, koksowanie, 
walki w klatkach->"ładne mam plecy", próby ogrzania się w jakikolwiek sposób :* , 
kocyk Madzi ratujący nas przed wiejącym autokarem, krakersy!, cactus, znikające soki, 
tak się gła łaga łap -> mam humor dobry mam kiedy pić co mam!, misiu!, 
"z tej perspektywy...", punkt dla nas! , hity w autokarze, bluescreen,
odmarźnięte noski i paluszki, "proszę księdza... 5 warstw czy 10? zdecydowanie 10. -.-", 
grapefruitowe coś!, rozmowy na korytarzu i uciszanie się nawzajem, kalosze!
szukanie pani profestor po centrum handlowym, zaparowany obiektyw, panorama Wilna nocą <3, 
czekoladki z alkoholem, koszulka z napisem Candy, "głodna jestem!", ej! to przecieka!,
chodzenie razem za rączkę!, gra terenowa!, moja czapka ->grzyb.ch.
nie wiedząc czemu to chłopcy siadali dziewczętom na kolanach a nie na odwrót.

reszte zapomniałam, przepraszam i prosze o ubieganie się o zmiany! :D


everybody.! smile!




początek wycieczki a Seba już robi pompki z księdzem na plecach :D

uwaga! Seba się uczy ;p

 Czołgu.
 Motel i Kwaitek. Pierwszy obiad, jeszcze w Polsce
Most Miłości w Wilnie.
 referaty w Kościele (strzelam) św Kazimierza

 u Mickiewicza... kolejne referaty. 
zmęczeni... niewyspani.... po ciężkiej nocy... cali my ;p
Eryk, Malwina, Olek, Wojtek i chyba Kajtek w kadrze ;] 

u Mickiewicza. rap chłopaków a capella ;p
uzyskane brawa. Lutek i Madzia w kadrze :)
pod numerem 115 - dentysta ;]
zakochańce. odsłona pierwsza :)

Ania widzi kebab(i) 
nie wiem co to było,ale mnie rozśmieszyło ;p
skate everywhere! :D

nocą... wracając po mega dobrej kolacji ^^


Karol z mojej perspektywy xD
musiałam! :D no tak... ta noc była dosyć ciężka... z resztą jak każda! ;D
cmentarz na Rossie

dobre warunki, to podstawa! o.o
cmentarz na Rossie c.d.
Kościół św Piotra i Pawła 
trolejbus?! :D
Góra Trzech Krzyży

panorama Wilna :D 

nasi pakerzy xD
 JP JP na 100%. standardowo z Lisem :D 
gra terenowa "Wilno romantyków" u Słowackiego. Olek z Madzią kleją zadanie.
 Ania

ciąg dalczy gry terenowej...! Bo Litwini nam pomóc chcą, tylko... że brak miejscowych :P
cała ekipa wraz z Litwinami po grze terenowej. A potem na miasto! :D
 Pizzeria Jazz przy lodowisku. Ania szuka % :D
 Madzia dostała ciastko :D
pizza :3 Roba i Karola
 hokeiści! a tak chcieliśmy wtedy wejść na lodowisko...
 panorama Wilna nocą z innej perspektywy :)
 Candy, Rob i Ania. You make me smile.!
 again! :D <3

 grupowy uścisk! Rob, Candy, Wiola i Karol :)

 mniam :3
wszyscy. przed Trokami (Trakai). zimno było!
 Trakai

bilet ^^ 


 Kwiatek i jego miecz! o.O Bójcie się!
sweeeeet! :3 Sebuś z Śliwusią ^^
ach ta młodzierz... Seba z Kwiatkiem
 mistrzowska mina....
Ritter Sport i Madzia. lunch w Trokach.

a potem go back home.... 

 
music:
Swedish House Mafia - One (Your Name)
Sidney Polak - Ragga Rap
East West Rockers - Łap Oddech 
Goo Goo Dolls - Iris

Brak komentarzy: