17 października 2010

Mistrzostwa Rzgowa w skateboardingu!

Całe szczęście udało mi się zdążyć (niestety tylko), na best trick i finały +15 oraz na wręczenie nagród.
Wszystko zaczęło się chyba o 13, a skończyło przed.... 21 xD
Do domu wróciłam po 19, i szybko przebrałam się w cieplejsze ubrania i pognałam na skateplaze...
stopnie? tylko 2. i przymrozek! yay! -> wszystkim odpadły noski i stopy ;p

Mimo to, mega jestem szczęśliwa, że udało mi się chociaż na chwilę wpaść 
i spotkać osoby, z którymi ostatnio widziałam się w wakacje ^^
do szybkiego zobaczenia! ;)

Rafał i Damian (MoDi)
puchar
nagrody~!
reprezentant Rzgowa w eee, jury? :D
per Krzysiek
mały Modranka - Łukasz :)
yay! Gonzi.
Pierwsze Miejsce (do 15) i puchar Rzgowa!
dla kontuzjowanego Rafała! :D
szybkie high five za 12 miejsce ;) ->adhd
wszyscy (prawie ;p) robią szałas~! :D

Brak komentarzy: