04 lutego 2011

Gwiazdy tańczą na lodzie!

Pierwszy odcinek spotkania poobozowego. Niezwykle udany :D
W końcu udało mi się pójść na lodowisko w tym sezonie.
Niestety za pomocą dwóch świrów leżałam na lodzie dwa razy xD
i dostałam "śniegiem" nie tam gdzie trzeba.
Ale i tak najlepszą glebę zaliczyła Paulinka ^^

No i zdecydowanie jedna z najlepszych pizz w towarzystwie Marcina.
yummy.! Następnie spontanicznie Bierhalle i do domciu.
Styrana, wymęczona, zadowolona.
I nie mająca pojęcia jak się ogarnąć z nauką, jeśli cały weekend prawdopodobnie mam zajęty. :/ 

generalnie biorąc pod uwagę moje umiejętności łyżwiarskie nie brałam pod uwagę trzymania aparatu na lodowisku, dlatego tak wyszlo że jestem na każdym zdjęciu. 



 przedziwny i przmieły pan na łyżwach zrobił nam sweet focie.
Marcin nie za dobrze Ci? ;p 
 standardowa pompa no i Paulina chciała mnie przewrócić, norma :p
 Tam jest plaża! XD


Brak komentarzy: