19 września 2011

Mistrzostwa Rzgowa!

W niedziele udało mi się przesiedzieć na skateplazie od 13 do 21? :) 
Wszystko dlatego że odbywały się Mistrzostwa Rzgowa o puchar burmistrza!
Bez bicia, przyznaję się że najwięcej miejsca w moim aparacie zajął gang Modranków ;) Ale co tu się dziwić skoro to z nimi mam najlepszy kontakt.
Cieszę się że miałam okazję spotkać swoich znajomych z którymi- niestety -nie widziałam się od rozpoczęcia roku szkolnego.

A tak apropo: dla mnie jest za zimno.!~Chce Rzym i 40stopni. <3
Aczkolwiek wczorajsza pogoda była wręcz fenomenalna! ;)








 Łukasz zadziwił chyba wszystkich! Ten mały wymiata! :D


 widownia
 Red Bull doda Ci skrzydeł? ;)


 obiad time ;p

 chill




standardowe rzucanie WSZYSTKIM po wręczeniu nagród


gify:
 best trick Rafała
Manual Checki




music:
M.O.P. - Cold As ice <3

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

BRAWO! ZDJĘCIA ŚWIETNE :)

Modi pisze...

Fotograf na medal!