25 kwietnia 2012

Last mini school trip.

Częstochowa. Ostatni wyjazd klasowy.
I powiem szczerze że te 6 lat w tej szkole... pozostawi na mnie swój ślad.
Ze szkoły chcę odejść jak najszybciej - a to już w piątek. W sumie i tak z połową ludzi nie rozmawiałam... ale reszta...?
Chcąc czy nie chcąc zastanawiam się co będzie dalej. Jak uda mi się dostać na upragnione studia, poznam nowych ludzi i znajdę się w zupełnie innym środowisku. Trochę mnie to chyba przerasta. Szczególnie po stwierdzeniu p.profesor 'Kamila, teraz będziesz już odpowiadać za siebie, ale jeszcze trochę i też za innych' o.O
Czuję że kończy się dzieciństwo. Nie z zakończeniem 18lat, ale właśnie z zakończeniem szkoły. Prawdopodobnie na studiach zmienię zdanie ;)



 Adam i Adam
 hey!
 Kwiatek a'la model, okiem Jurka

in da Cleopatra. XD

 busetd!


 Monika!
 Natalia
 niczym z serialu!
Martyna, Justyna, Natalia, Monika, Rafał, Piotrek, Mareczek



 deserek!
;)


 Piotrek z podkradzionymi okularami
 Monika i Justyna
 żelki xd
 Kajoj
 grupowe!
 z Hanią!
 Kajtuś

nie ma to jak jechać z otwartymi drzwiami. elo.



3 komentarze:

mosikaa pisze...

szkoda, że moje klasa nigdy zgrana nie była..

CandyCamilla pisze...

moja zgrana raczej nie jest, ale mamy swoje lepsze chwile :))

Ola pisze...

haha, ale sie usmialam czytajac niektore podpisy. pozdrawiam ;)
aleksandra-fortuna.blogspot.com