18 maja 2012

Polaroid ^^

Mimo tego że wiedziałam o tym 'prezencie', to i tak uśmiech nie schodził z mojej twarzy przez kilka godzin(!) ale naprawdę starałam się nie piszczeć ;)
Chciałam bardzo kupić polaroida a okazało się że jeden ze znajomych znajomego ma taki i chce wyrzucić. 
Dzięki Piotrkowi mam go dzisiaj u siebie :D


i bardzo mi z tego powodu miło, i bardzo się cieszę. 
i muszę wygrać aukcję żeby kupić taniej kasety!


Wydaj całe swoje kieszonkowe na klisze i kasety! ._.






jedyne zdjęcie robione Polaroidem ze starej (ważnej do 2004roku) kasety. Ostatnie zdjęcie 'wykorzystałam' na przypadkowe zdjęcie. Wyobraźcie sobie moje przerażenie kiedy nagle zrobiło mi się zdjęcie jak próbowałam ogarnąć jak działa lampa błyskowa.
Dlatego zdjęcie jest tak ciekawe i przedstawia folię oraz szafkę.!