28 października 2012

Fashion Week Poland 2012 październik

Po raz kolejny udało mi się wpaść na ten cudowny event w Łodzi!
Fashion Philosophy Fashion Week Poland 2012!


Dlaczego lubię FW? Bo jest to oderwanie się od rzeczywistości, miejsce gdzie możesz poznać nowe, ciekawe osoby, spotkać starych znajomych, lub nawet kilka "sław". Event na który w końcu możesz się ubrać tak jak chcesz, a nikt Cię nie wyśmieje! Nowoczesna moda nie zna słowa faux pas! (no, prawie;)

Dlaczego nie lubię FW? Bo normalnieje... Jak byłam na wiosnę to widziałam tyle pozytywnych kreacji, tyle mnie zaskoczyło! A dzisiaj? W Showroomie były rzeczy które normalnie mogłabym kupić w sklepach (no dobrze, było KILKA wyjątków)

Pokazy? Podobały mi się, chociaż w zasadzie wszystkie oprócz Dawida Tomaszewskiego były one basicowe/casualowe.
Podejrzewam, że takie spojrzenie mam przez siostrę, która siedzi już w tym wszystkim od jakiegoś czasu i ma rację! FW to nie jest event dla wszystkich, na wybiegu powinny być kreacje odbiegające od rzeczywistości!

Gotowe na FW! Z Milschen!

ulala! (mam sławną siostrę:3)


 Young Fashion Photographers Now


kawa!
buty: DeeZee Katowice / spodnie: H&M / żakiet: H&M / torba: Pull&Bear
zdjęcia z ukrycia.... 



 najlepsze sushi z MATSU SUSHI! Czyli pożywna kolacja na FW!
(poważnie, jem tylko sushi od nich!)
moje cudowne butki *.*

pokazy na których byłam: (gufy ze zdjęciami w najbliższym poście)
Ptaszek, Kedziorek, Ewa Kozieradzka, Potis and Verso, Dawid Tomaszewski


6 komentarzy:

Siostry Bukowskie pisze...

buty super ;D

Anna B pisze...

Zazdroszczę takiego wypadu :)

Różowa Szminka pisze...

coś mnie na to nie ciągnie, nie lubię mody

animru-produktywni pisze...

niezła fotorelacja.. też nie przekonywują mnie takie eventy, ale obie wyglądacie świetnie :)

misha pisze...

Pasiaste spodnie <3 Przebajeczne, nosiłabym je cały czas... ale nie mam takich : (

Pozdrawiam : )

Adam Szymczak pisze...

hehe i nawet dostrzeglem siebie z tylu w plaszczu w sloje ;p

pozdrawiam :)