24 października 2012

L.I.P.A

Post troszeczkę nietypowy. Dlaczego?
Ponieważ przedstawię Wam kogoś :)

Na początek: co sądzicie o polskim rapie? 

Ja przyznaję się, nie potrafiłam go polubić, nie widziałam żadnego sensu w tym, nie wiedziałam po co to komu itd... DO CZASU.
Kiedy jednego dnia, w tamtym roku, podczas pracy miałam okazję poznać kilku młodych zdolnych "chłopaków"... Siedzieliśmy już pod koniec eventu, zmęczeni, ok 2/3 w nocy... A oni co? Usiedli i zaczęli rapować, o tym co się dzieje dookoła. Mieli takie flow, że mi opadła kompletnie szczęka. Aparat zastygł mi w rękach i nie mrugałam. Poważnie ;)
Do tego, kto by pomyślał że oni potrafią rapować o moich kolorowych butach? :D O tym, że kolesi jeździ na longboardzie itd. ?
Byłam pod takim wrażeniem, że aż byłam "dumna" z tego że mogłam ich poznać.


A dzisiaj dostaję wiadomość na fb od jednego z nich, że jest nowy klip.
ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA, no i jak Wam się podoba to udostępniać! :D



1 komentarz:

Siostry Bukowskie pisze...

jeśli chodzi o polski rap to chyba nadal jestem na etapie przełamywania się. Jest parę świetych kawałków ale fanką z pewnością bym się nie nazwała.
ps. Pozdrawiamy CandyCamilkę ;)