23 grudnia 2012

SnowNow APOcalypse Jam!

Wygląda na to, że pierwszy jam mam za sobą..!
SnowNow zorganizowali Jam w Gliwicach, kilkanaście minut drogi i byłam na miejscu. Spotkałam starych znajomych, zjadłam cupcakes, napiłam się monstera, miałam frajdę z jibbingu... do mocniejszego upadku, no i wróciłam z pamiątkami w postaci siniaków/krwiaków, nie byłam jedyną dziewczyną, całkiem bardzo spoko ;) Tylko strasznie zimno było ;p

Zdjęcia dopiero robiłam podczas finałów








 mój numerek.






babeczki od Manufaktura Cupcakes 


 haha. jak ptaki na grzędzie!
 podium: narciarze
 podium: deskarze
 Szwugier! (Pan Organizator)
małe co nieco :3







ENJOY!

jak znajdę jakieś swoje fajne zdjęcia na boxie to wstawię ;)

1 komentarz:

BERY pisze...

jaram sie ! musiala byc dobra zabawa i klimat