07 stycznia 2013

TestDrive vol.4 z aDECHAde!!!!

Wspaniały weekend! Dni długie jak tylko można, nocy nie było wcale, poznałam niesamowitych, ba! wspaniałych ludzi. Pojeździłam na desce, latałam z aparatem, tańczyłam, skakałam. ojej czego to ja nie robiłam! :D
Z jakiej okazji? TestDrive z aDECHAde!!!!
Co to? Wspaniały event gdzie można robić tyle rzeczy, że zabrakłoby mi miejsca w jednym poście ;) Jeśli są tutaj jacyś ludzie którzy jeżdżą na deseczce/ parapecie/ snowboardzie (WIEM ŻE TUTAJ JESTEŚCIE) nich szybciutko wchodzą na stronę aDECHAde i się rejestrują :)

Enjoy! :D


 EKIPA!
Mapet rankiem
Candy
 Kaman
 Monster wszędzie, co to będzie?
 Sznap i Bonbel
 Kortas z Mapetem
 Loading monster....

office ;)
wieczorny chill
small before party day 1.


taki widoczek z dołu na całą "wioskę" TestDrive :)
 Kortas
 Monster!
 Burton & Femi Pleasure, jak kolorowe siostry! ;D 
 aDECHAde! propsy dla najmłodszych ;)
 Lans na stoku jak co roku!!! Candy z Mapetem
 można i tak.
 a na after idę tak...! Siwy

tatuś i Snp ;]

 Mapet & Sznap
Mapet, Candy, Snp! :D


 Mapet & Sznap
 asdfghjkl? :D
 bilardzik
 Bonbel
 riki tiki tak.... ;)
 Siwy
 darmowy alkohol !
Joszu
 Kortas
 wleeepyyy~!

 Sznap
 Młody~!
 NAJLEPIEJ. Sznap :D
 Jancio grilluje :D
 chłopaki z EH
 konkurs :D
 SNOWBOARDERS DO IT BETTER!
Team

Pozdrawiam serdecznie i wszystkich ściskam! :hug:

5 komentarzy:

Siostry Bukowskie pisze...

zazdroszczę zazdroszczę zazdroszczę!

Anna Jażdziewska pisze...

widze ze super zabawa była, aż chyba policze ile dni do urlopu mi zostalo ;)

Joanna Balcerzak pisze...

suuuper :D mega mnie jara snowboar ale niestety raz że nie umiem na nim jeździc, to jakoś nigdy mi w góry nie podrodze :P pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili na fotorelacje z mojego pobytu w Hiszpanii :P trochę inny klimat ale może ci się spodoba xD buziaki :)

Joanna Balcerzak pisze...

oo no to super :D dzięki, w takim razie co bym nie zapomniała dodaję do obserwowanych :D jak już zakupię deskę, wprawdzie nie wiem kiedy, ale kiedyś to zrobię, to się odezwę :D

a tak co do Hiszpanii to przy odrobinie czasu dla tych do się interesują Valencią watro poczytać, bo w sumie w skrócie piszę co warto odwiedzić itp, same najważniejsze rzeczy, te które w sumie ja sama chciałam wiedzieć przed wyjazdem, więc jakbyć się wybierała w tamte strony to zapraszam do lekturki :D haha pozdrawiam serdecznie :)

Anonimowy pisze...

nie lubie zimy - nie ma cycków.!