15 maja 2013

chwilowe unieruchomienie

Posiadanie niesprawnej nogi ma jedną zaletę: mam tyle wolnego czasu, że chętnie bym nadmiar sprzedała!
Za wiele nie mogę robić, nawet nie mogę się śpieszyć (wiąże się to z bieganiem). Mogę za to zadbać o siebie i w końcu o spotkania ze znajomymi
(a tak tęskniłam za tymi czasami "sorry, mam trening"?!)

Dlatego zamiast cudownych zdjęć sportów i eventów macie zdjęcia codziennie z telefonu! A piękna pogoda przyszła i "nic, tylko siedzieć na ławce i pić kawę"! :)


WIĘKSZOŚĆ ZDJĘĆ ZNAJDZIECIE U MNIE NA INSTAGRAMIE !!!! :)
candycamilia



 z Rafałem. Rzgów, skateplaza
POGO RIDER

 domowy chleb w nietypowej formie !
 hey hey, działka
Femi Pleasure Lover

 wsparcie i prawdziwa historia z życia: Jak pocieszać człowieka, który uprawia sport.
 bored
 czekamy na wizytę u lekarza. życie albo śmierć.
 melo-cakes od Milki na poprawę humoru od mamy
 różowa (TAK RÓŻOWA) woda w fontannie na Rondzie w Katowicach
 Coffee Heaven!
 Asia i tankujemy diesel na Shellu za 5,16 :D

 "Kubuś" - zawsze chciałem zobaczyć Katowice z tylnego siedzenia.
innymi słowy: Candy szofer

 Kuba i Asia, Panorama, Ligota
 uczing.
 RedBull Tour Bus~!
wchodzicie na: http://redbulltourbus.pl i klikacie na KATOWICE!!!!
Głos można oddawać co 2 dzień!

 AWFalia, a na zdjęciu Rafał.
Tor przygotowany przez SnowNow

 badania kolana....rezonans
 podróż pkp Łódź - Katowice
 Kawa w Latającej Świni gorąco polecam! :)
 wieczorową porą: somersby
 a na obiad.... a może tak coca-cola z napisem Candy? ;)
 Alicja!
takie tam, jak szłam na rehabilitację!!!
przyszły mąż/ quady/ sporty extremalne/ aaaaa! tęsknię! 


3 komentarze:

callmedis pisze...

takie poste codziennie zdjęcia a jakie fajne:D

from CYRYL pisze...

fajnie;)

Lucy-Pussy pisze...

swietny mix! :D tez mam redbulla:D