22 maja 2013

Juwenalia Śląskie 2013

A więc oto takim sposobem rozpoczęłam Juwenalia Śląskie!
Pierwsze w mojej "karierze studenta"

I od razu Wam mówię: lepszej imprezy nie ma! po prostu nie da się tego przebić. Chociaż za mną tylko jeden dzień, a ja będę musiała wytrzymać jeszcze do samego końca soboty, a wręcz nawet do wczesnej niedzieli ;)
Trzymajcie za mnie kciuki, bo będę szalała ile w sobie mam sił!





Before.... Michał i Kamil
 Tomek
 Piotrek

 no to idziemy!
 Jest dobrze! :D

 sweet focia, musi być!
 haha, takie tam!
 pod Spodkiem

 UNIWERSYTET EKONOMICZNY!!!!!

 Kasia & Asia
 pan szpiendejs, który przykuł się do Asi
 koncert
Piotrek & Kuba
 mistrz drugiego planu: banan
z Kuba !
najgłupsze zdjęcie dnia! Z Alicją ;)

1 komentarz:

Linde Lou pisze...

Wspaniałe zdjęcia!
Ty chodzisz też na UE? :D
http://linde-lo.blogspot.com/