12 stycznia 2015

HomieLA

aDECHAde TestDrive vol5. 

DZIĘKI JEMBANANA, DZIĘKI FORUMOWICZE.
Tak to ja mogę "pracować"
Ilość snu jeszcze nie nadrobiona, ale było warto!

Zdjęcia - ponad 1400 , śnieg, zajawa, bikini ride, co ty wiesz o zawieszkach?, googlemaps to zło, tańczenie na stoku, zajęcia freestyle, herbatka góralska, energetyki, cukier, Wierchomla, testy, siniaki, nie mam pojęcia co stało się z moją stopą, odmrożone opuszki, przemoczone wszystko, tyle puchu, tyle piwa, tyle wódki - straciłam rachubę, ogórek, tańczenie na barze, zajumaną czapkę, melanż do 9 rano, zero snu, mokre skarpetki, jazdy ratrakiem, Bonbel ch!, kanapka, Friends Love Snow, homieLA, tosty, rodzeństwo, twerk na ścianie, folia aluminiowa, wszyscy się nudzą, otwarcie melanżu, a ktoś zasnął na wyciągu!, 13minut!,  też tak lubisz czipsy?, wszystkie córki ojca, piniata, dubstep, boję się filmiku, dziadek mróz, zbój, delira, nieogarniam, gdzie są cycki?
Katowice, Gliwice, Kraków, Wrocław, Bielsko, Rzeszów, Jasło, Częstochowa, Poznań.....?!
o mamo! :D


 stań na poboczu i zacznij tańczyć.  JEMBANANA


 takie małe, takie dobre



 incepcja haha





































1 komentarz:

Anonimowy pisze...

o ja nie mogeeeeee! kurwa ładne zjebsony hahahahaha. POZDRO dla adechadeciuków. Beka w chuj - i ze niby jakaś zajawka - testy sprzetu? Szkolenie freestyle? hahahahahahaah bekson ładny.