01 czerwca 2012

Nobody's business what i'm doing with my life, So if i should feel like wasting it all that should be alright. Warszawa

Kto by pomyślał! Spontaniczny wyjazd do Warszawy, po nieprzespanej nocy z poniedziałku na wtorek. 
Był czas spakować się w godzinę i pojechać na pociąg do Warszawy, skąd odebrali mnie jedni z najlepszych facetów na świecie. Tak podejrzewam!
No bo to taki męski wyjazd ;)
Kolejne pasje, gapienie się na longboardy, jaranie się czymkolwiek dookoła! Dodatkowo spotkałam się z moją przyjaciółką z przedszkola która aktualnie tam studiuje <3
Tak, własnie pierwszy raz byłam w Warszawie za dnia. Fakt że ją polubiłam to tylko dlatego że miałam naprawdę git ekipę.
Ale stolica to jednak fajna tylko dlatego że chłopaki znaleźli super sklep, a ja zakochałam się w pewnych butach!
Eryk czym my się martwiliśmy? ;p
"Mogę Wam coś powiedzieć?

noo

Kocham Was!"

^^



klik na zdjęcie żeby zobaczyć w całości




 Mateusz 
 Eryk



 biała czekolada z mango :)



 mniam :3
ale te czarne kuleczki to się przyczepiają ubrań solidnie...

 takie tam ;p




MMA Panowie! (rzut biodrowy czy coś -.-)
music:
Alice in videoland - Radiosong

Brak komentarzy: