10 lutego 2013

Burn In Snow 2013 Szczyrk

Taką imprezę na koniec karnawału przywitałam z niesamowitym optymizmem. Bo co może być lepszego niż impreza połączona z zawodami?! Dodatkowo z najlepszą ekipą jaką mogłam sobie kiedykolwiek wymarzyć.
Burn In Snow. Żałuję że nie zostałam dłużej!
Dzięki wszystkim za tak mile i śmiesznie przede wszystkim spędzony czas! :)


 jedziemyyyyy. SZCZYRK.
 Kawałek mówi "Cześć"
 heheheh.
 chillin'
upiornie.
 Ciejka!
 Ciejka 2.
 imprezaaaa (to niebieskie co się świeci. to TAM.)
 Ciejka
 Jest git! Jaramy się! Candy & Kawałek
 Ciejka bansuje :D
 Kita, rozmazany, ale dla tej miny warto :D

 Shoox & Bonbel
 z Siwym!
 chmurkowo.
 hm, jakaś 3?4? ;)
 czadowe iluminacje na trójkątach *.*
 Kita i Maciek

 not bad?
 awwwww :DDD
 "zrób mi zdjęcie z helikopterem!" done :D
 trochę nas zwiało...
 hopsasa (w najeczkach przez świat)

 free ride bar
 impreza burn i zawody
 2gie zawody :D
Czy tylko dla mnie to wyglądało jak w scenie kiedy tianic się złamał i wszyscy zaczęli spadać?



*zdjęć z zawodów bezpośrednio nie ma :c bo troche za daleko stałam i trochę się nie dało, bo nie widziałam kiedy zaczynają zjeżdżać. i w ogole fe.
ALE CZADOWO SKAKALI *.*


Brak komentarzy: